رفتن به محتوای اصلی

«عمه خانم و ماجراهای آبکی» به قلم فرهاد حسن زاده منتشر شد.

عمه زمزم و گروهش » قهرمان‌های جدیدترین کتاب فرهاد حسن زاده، درباره ی مصرف بهینه‌ی آب با کودکان سخن می‌گویند.

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان)، سه عنوان از مجموعه‌ی « عمه خانم و ماجراهای آبکی» به تازگی  وارد بازار نشر شده است. براساس این گزارش تصویرگری این مجموعه را نازنین جمشیدی برعهده داشته است.

 

«چطور باید یک ماشین را به حمام برد؟»،«شیر آب حرف گوش کن»، «شیلنگ آب فش فشو» عنوان این سه کتاب است .زمزم خانم، زنی مهربان و  دانشمند است که سال‌هاست سعی می‌کند چیزی را اختراع کند . او با برادرزاده هایش آبتین و شبنم گروهی تشکیل داده‌اند به نام « آب بان». آن‌ها یواشکی کارهایی می‌کنند و قرار است هیچ‌کس از آن بویی نبرد.

 

همانطور که از عنوان مجموعه و داستان‌ها برمی‌آيد گروه در پی راهکارهایی برای مصرف بهتر آب دست به ماجراجویی‌هایی می‌زنند.

 

حسن زاده در این مجموعه با خلق موقعیت‌های طنز درباره‌ی یکی از مهم‌ترین معضلات محیط زیستی ایران وجهان با مخاطبان خود سخن گفته است.قرار است دیگر عناوین این مجموعه نیز به زودی وارد بازار نشر شود.

 

گفتنی است مخاطبان  مجموعه‌ی « عمه خانم و ماجراهای آبکی» گروه سنی ۶ تا ۱۲ اند. هر کتاب داستانی مستقل دارد و با قیمت ۵ هزار تومان منتشر شده است.

یک نظر برای این نوشته موجود است

  1. I haven’t checked in here for a while because I thought it was getting boring, but the last several posts are good quality so I guess I will add you back to my daily bloglist. You deserve it my friend 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.