رفتن به محتوای اصلی

مجموعه‌ی «چالش های زیست محیطی راهکاری برای صرفه‌جویی»

کتاب های نردبان به تازگی مجموعه ای تحت عنوان «چالش های زیست محیطی» را وارد بازار کتاب کودک و نوجوان کرده است که به مخاطبان راهکارهایی را برای رویارویی با مشکلات محیط زیستی و صرفه جویی ارائه می دهد.

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران، در معرفی این کتاب آمده است:«جمعیت کره ی زمین تا پایان قرن بیست و یکم به ده میلیارد نفر می رسد. نفت تقریبا تمام می شود . آب و مواد غذایی کمتر و گرمایش شدیدتر خواهد شد. در رویارویی با این مشکلات، اگر دست به کار نشویم ، آینده ی تیره و تاری در انتظار ماست. مجموعه کتاب های چالش های زیست محیطی به راه حل این مسایل می پردازد  و سرانجام خواننده را با طرح این پرسش به چالش می کشد که « چه کاری از دست شما برمیآید؟» در این کتاب نگاهی می اندازیم به وابستگی ما به سوخت های فسیلی، فواید و محدودیت های سوختهای تجدیدپذیر و اینکه چگونه می توان صرفه جویانه تر از انرژی  استفاده کرد.»

 

نویسنده ی این مجموعه  اندرو لنگی، ربکا ویکرز و نیکولا باربر اند. همچنین رویا رضوانی، نیما سلامیان،بهرام معلمی و مریم رضازاده ترجمه ی این مجموعه را برعهده داشته اند.

 

«مقابله با رشد بی رویه جمعیت»،«پایدارسازی منابع طبیعی»،«گریز  از گرسنگی و بی آبی»،«مصرف بهینه و انرژی های پایدار»،«ارتقای سلامت پیشگیری از بیماری»،«پایدارسازی منابع طبیعی» عناوین این مجموعه اند که مناسب گروه سنی 12 تا 15 سال منتشر شده اند.

 

گفتنی است این مجموعه با خرید حق کپی رایت و با استفاده از کاغذ جنگل های صنعتی پایدار در اختیار مخاطب قرار گرفته است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.