رفتن به محتوای اصلی

کتاب های جولیا سی جلدی شد.

مجموعه ی «کتاب های جولیا» راهکاری برای آموزش غیرمستقیم آداب و مهارت های اجتماعی به کودکان است. این مجموعه با خریداری حق چاپ و نشر برای مخاطبان 6 تا 9 سال توسط انتشارات فنی ایران عرضه شده است.
به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران (کتابهای نردبان)، « کتاب های جولیا » اثر جولیا کوک به مسایلی همچون چغلی کردن، غم،کارگروهی، اجازه گرفتن، تمسخر، نه گفتن، غر زدن و سایر مهارت های رفتاری،تربیتی، اجتماعی می پردازند.هرکتاب مشتمل بر یک داستان و یادداشت هایی آموزشی برای بزرگسالان است.این یادداشت ها راهکارهای متعدد دیگری را پیش روی والدین و مربیانی می گذارد که با چالش های رفتاری کودکان و خردسالان روبرو شده اند.
نویسنده ی این اثر طی انتشار نامه ای ،خطاب به مخاطبان ایرانی گفته است:« خیلی خوشحالم و افتخار می کنم که کتاب های من در اختیار بچه های سرزمین زیبای شما قرار گرفته است. برای آموزش بچه ها مطلب خیلی زیاد است و وقت کم. خوشبختانه این کتاب به شما کمک می کند که در همه ی زندگی از مهارت حل مساله کمک بگیرید. «برای اینکه به کودکان آموزش دهیم، باید دنیا را از دریچه دید آنها ببینیم!این کتاب ها را بخوانید و یک مهارت را آموزش دهید.»
گفتنی است همزمان با برگزاری سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سی جلد از این مجموعه در اختیار این مخاطبان قرار گرفت.
“گیر افتادم “، “پسر ول ولکی” ،”چنگالی که بوی بد میداد” ،”واقعا این را تو گفتی ؟”،”غر میزنم، غر میزنم، غر میزنم “،”چه شغلی چه کفشی !”،”ط مثل ….”، “من که تقصیر ندارم “،”جواب‌های دردسر ساز”،”قانون برای من نیست” ،”ملکه نایلون های تق تقی” عناوین جدیدترین کتاب های منتشر شده اند.
مترجمانی همچون مریم رضازاده و هایده عبدالحسین زاده ترجمه ی این کتابهای جدید را برعهده داشته اند.

برای این نوشته 7 نظر ثبت شده است

    1. بله هرکدوم از طریق داستان مهارت‌های زندگی رو به بچه‌ها نشون میدن

    2. باسلام کتاب حواسم به غریبه هاهست روشمادارید

  1. you're in point of fact a excellent webmaster.
    The site loading velocity is amazing. It kind of feels that you
    are doing any unique trick. Also, The contents are masterwork.
    you've performed a great task on this matter!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.