رفتن به محتوای اصلی

شرکت انتشارات فنی ایران برنده جایزه ملی محیط زیست شد.

دوازدهمین دوره اهدای جایزه ملی محیط زیست 16 خرداد برگزار شد. سازمان حفاظت محیط زیست به استناد ماده ۴۶ آیین‌نامه اجرایی قانون حفاظت بهسازی محیط زیست، و به پاس قدردانی از تلاش کسانی که در راه حفاظت از محیط زیست راهگشا بوده و تأثیرات علمی و فرهنگی بسزایی در شناخت و توسعه دانش زیست‌محیطی در بین قشرها مختلف جامعه داشته‌اند از سال ۱۳۷۹ نسبت به اعطای جایزه ملی محیط زیست اقدام کرده است.

برای دوره دوازدهم این جایزه، ۱۶۷ پرونده در دبیرخانه جایزه ملی محیط زیست به ثبت رسید که از میان این پرونده‌ها برگزیدگان به ترتیب ۷ پرونده در بخش موسسات دولتی و عمومی، ۲ پرونده در بخش شرکت‌های خصوصی، ۳ پرونده در بخش متخصصان، ۶ پرونده در بخش سازمان‌های مردم نهاد و ۶ پرونده در بخش سایر افراد حائز دریافت جایزه و لوح تقدیر شدند.

نوآوری، اختراع، ابداع، ظرفیت سازی فرهنگی و اجتماعی، دامنه تأثیر، ایثار و فداکاری و حُسن شهرت در فعالیت‌های محیط زیستی از جمله معیارهای این جایزه بودند.

بر این اساس شرکت انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان)،‌ به پاس فعالیت‌های محیط‌زیستی خود در زمینه چاپ کتاب‌های محیط زیستی و برگزاری جایزه ادبی سپیدار برای کودکان و نوجوانان توانست جایزه ملی محیط زیست را به خود اختصاص دهد.

 

یک نظر برای این نوشته موجود است

  1. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین
    ما در زمینه درب های ضد سرقت و ضد حریق فعالیت می کنیم.خوشحال
    میشوم از وبسایت ما دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.