رفتن به محتوای اصلی

از این به بعد یک کتاب جامع گیاهان آپارتمانی همیشه همراهتان است.

کتاب جامع راهنمای نگهداری گیاهان آپارتمانی در سال 1393 توسط انتشارات فنی ایران به چاپ رسید و به بازار آمد. این کتاب اطلاعات کاملی از 250 نوع گیاه آپارتمانی موجود در ایران را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر گیاهانی در آپارتمان خود دارید،حتماً دوست دارید که آنها همیشه شاداب باشند و دربارة آنها اطلاعاتی داشته باشید. اطلاعاتی مانند میزان نور مورد نیاز گیاه، میزان رطوبت محیط، شرایط نگهداری، آفت­های گیاه و روش مبارزه با آنها، شیوه آبیاری، طرز استفاده از کود، روش تمیز کردن، هرس کردن، انواع بیماری‌های گیاه و حتی شیوة چیدمان گیاهان.

photo_2017-11-11_12-33-25

 

اما اگر گیاهی در آپارتمان خود ندارید، اما دوست دارید گیاهان مناسب خانة خود را انتخاب کنید، باز هم این کتاب به کار شما خواهد آمد. جدول‌های این کتاب فهرستی از گیاهان آپارتمانی به دست می‌دهد که با هر نوع سلیقه و شرایط محیطی محل زندگی شما تطبیق دارد. با خواندن متن با شکل ظاهری و طرز نگهداری گیاهان آشنا شوید و دست به انتخاب هوشمندانه و علمی بزنید و سال‌ها از پرورش گیاهان خود لذت ببرید.

IMG_1870

این روزها اما تکنولوژی راه‌های تازه‌ایی را پیش روی ما گذاشته و استفاده از اپلیکیشن ها کار را برای همه راحت‌تر کرده است. اگر می‌خواهید یک کتاب گیاهان آپارتمانی همواره در جیبتان باشد می‌توانید اپلیکیشن این کتاب را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

 

https://entesharat.com/app/PlantsGuide.apk

برای این نوشته 3 نظر ثبت شده است

  1. سلام
    خسته نباشيد
    ميشه لطفا اپليكيشن گياهان آپارتمان وو براى گوشيهاى آيفون هم درست كنين؟
    ممنونم

    1. سلام
      حتما در برنامه‌مون هست اما یکم دچار مشکل شدیم اما بلاخره اینکارو خواهیم کرد.

      ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.