رفتن به محتوای اصلی

امسال در غرفه نردبان چه گذشت…

انتشارات فنی ایران با 180 عنوان کتاب جدید و 210 عنوان کتاب تجدید چاپ در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافت.

این درحالی است که در آیین افتتاحیه ی این رویداد فرهنگی از این انتشارات در بخش ناشران برتر سال 96 تقدیر شده بود.
به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران ( کتابهای نردبان) در این دوره علاقمندان و فعالان حوزه ی کودک و نوجوان ضمن آَشنایی با آثار جدید نویسندگان، تصویرگران و مترجمان توانستند کتابهایی با موضوعات مهارت های اجتماعی و محیط زیست را خریداری کنند.همچنین مخاطبان ویژه ی این انتشارات توانستند از تخفیف 25 تا 30 درصدی بهره مند شوند.

IMG_548
غرفه ی انتشارات نردبان در این روزها شاهد حضور پنج نویسنده به عنوان مهمان غرفه بود. آتوسا صالحی،هدا حدادی، مهدی رجبی ، پیام ابراهیمی و مریم فیاضی ضمن دیدار با مخاطبان آثارشان با آنها درباره ی داستان نویسی و کتابخوانی سخن گفتند. اما دیگر نویسندگان، تصویرگران و دوستان نردبان نیز دیدار مجدد با این انتشارات را فراموش نکردند. فرهاد حسن زاده، شهرام اقبال زاده، زهرا موسوی، فاطمه سرمشقی، مسعود ملکیاری، مجید فخارزواره،افسانه صانعی و….برخی از مهمان های این غرفه بودند.

IMG_5507

IMG_5759

IMG_5591

IMG_5471

میز نقاشی از بخش های جذاب این غرفه برای خردسالان بود . مخاطبان فرصت داشتند تا با تحویل یک نقاشی جایزه ای را از این انتشارات دریافت کنند. این امکان فضایی را برای مخاطبان ایجاد می کرد تا در فضای شلوغ نمایشگاه فرصتی برای توقف و استراحت داشته باشند. والدین و همراهان این خردسالان نیز از این امکان بی‌بهره نبودند.

IMG_5421

IMG_5402
آثار پرفروش غرفه در این روزها عبارت بودند از:
آب‌چال، جدول آموزشی سودوکو،بیا تا کنیم،بیا کاغذ ببریم ، این سر و دست و پاشه، ناف نی‌نی کجاشه ، نی‌نی قام قام ، تنها شده نی‌نی ما، مامان جون نی‌نی ،-وقتی لاکی عصبانی می‌شود، غول کوچولو در مهدکودک.

IMG_5443
همچنین در این روزها جدیدترین اثر فرهاد حسن زاده در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
«عمه خانم و ماجراهای آبکی»، یک مجموعه ۱۲ جلدی است که تاکنون سه جلد از آن منتشر شده است.این کتاب درباره محیط زیست و مصرف بهینه آب است.
دیگر اثر مورد توجه این روزها ، مجموعه ی «کتاب های جولیا » بود. انتشارات فنی ایران با خریداری حق انتشار این کتاب ها سی اثر در حوزه ی مهارت های اجتماعی را در اختیار کودکان و بزرگترها قرار داده است. مجموعه ی جولیا کوک از آثار مهم و مورد توجه در سطح جهان است و این فرصت را به مخاطب می دهد تا خود با مشکلاتش روبرو شود و برای رفع نواقص خود راهکارهایی را با کمک بزرگترها بیابد.

komod jooly
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی پایان یافت که غرفه‌ی نردبان در سالن c3 (نادر ابراهیمی)واقع بود و طیف مختلفی از مخاطبان توانستند کتاب‌های سبز، کتاب‌های مهارتی؛ کتاب‌های عمومی و کتاب‌های پیش ازدبستان این انتشارات را خریداری کنند.

IMG_5440

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.