رفتن به محتوای اصلی

تخفیف نردبان به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان

۱۸ تیر به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان در کشور اعلام شده است. روزی که مقارن است با روز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده و بازنویس خوب کشورمان در سال ۱۳۸۸.

«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»، «قصه‌های تازه از کتاب‌های کهن»، «گربه‌ ناقلا»، «گربه‌ تنبل»، «مثنوی» (برای بچه‌ها)، «مجموعه‌ قصه‌های ساده» و تصحیح «مثنوی» مولوی (برای بزرگسالان) از جمله آثار این نویسنده کودک و نوجوان است. زنده‌یاد آذریزدی که او را پرتیراژترین نویسنده‌ تاریخ ادبیات کودک و نوجوان ایران می‌دانند، در مجموع، بیش از ۲۰ عنوان کتاب برای بچه‌ها نوشته است.

روز ملی ادبیات کتاب کودک ونوجوان  فرصت مناسبی برای آشنا کردن کودکان با کتاب و بهانه‌ای برای ورود کتاب به زندگی کودکان است.

امسال هم  با توجه به محدودیت‌های کودکان و خانواده‌ها برای بیرون رفتن از خانه ما این فرصت را غنیمت شمرده‌ایم و برای استفاده‌ی بیشتر شما از کتاب‌های کودک و نوجوان پیشنهاداتی داریم.

کتاب‌های نردبان، به همین مناسبت از 17 تا 25 تیرماه روی همه‌ی کتاب‌های خود 15%‌ تخفیف  گذاشته است، تا شما کتاب دوستان،‌ بچه‌ها، کتاب‌خوان‌ها و تمامی اهالی فرهنگ بتوانید در این فرصت مغتنم، از کتاب‌های بیشتری استفاده کنید.

در حقیقت، این فرصت‌ و بهانه‌ای ست برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان. پس همین حالا برای خرید کتاب‌های تخفیف‌دار اقدام کنید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.