رفتن به محتوای اصلی

تلی، دختری با موهای بلند بلند بلند

۹۰,۰۰۰ ریال

نویسنده: سولماز خواجه‌وند

تصویرگر: محمدحسین ماتک

قيمت (ريال): 90000

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

جزئیات

نویسنده: سولماز خواجه‌وند

تصویرگر: محمدحسین ماتک

موضوع: داستان‌های فارسی-داستان‌های تخیلی- مهارت‌های زندگی

گروه سنی: ب و ج

تعداد صفحه:  64

قطع كتاب: رقعی

چاپ اول: 1398

نوبت چاپ: 1

شابک: 978-600-477-104-7

قيمت (ريال): 90000

چكيده:

تلی توی تشکش فرو رفته بود و پتو را روی سرش کشیده بود. رعد پشت پنجره می‌زد و شیشه‌های را می‌لرزاند و صدای موهوم باد توی اتاق زوزه می‌کشید.  رعد سرخ وسیاهی به پنجره زد و گردوغباری شبیه به یک دست با انگشت‌های دراز جلو آمد و پنجره را باز کرد. مه سیاهی توی اتاق چرخید. رعد پشت شیشه می‌زد، با هر روشنی سایه‌های عجیب و غریبی شبیه به یک غول شاخدار روی دیوارهای اتاق پیدا می‌شد.

داستان فانتزی« تلی دختری با موهای بلندِ بلندِ بلند» به کودکان یاد می‌دهد چطور بر ترس‌های خود غلبه کنند.

به گزارش روابط ‌‌عمومی کتاب‌های نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران)، سولماز خواجه‌وند در جدیدترین اثر خود داستان خانواده‌ای متفاوت را نقل می‌کند که به دلیل سبک متفاوت زندگی‌شان با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شوند. این خانواده (به دلیل شغل پدر و مادر خانواده که هواشناس‌اند‌) نزدیک ابرها زندگی می‌کنند و همگی در حال تحقیق درباره آلودگی هوا و دلیل شکل‌گیری غبارها هستند، اما تلی در این میان درگیر اتفاقات متفاوتی نیز می‌شود . او خود باید برای مشکلاتش راه‌حلی پیدا کند.

«مدیریت ترس» یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است. همچنین شیوۀ‌ درست تعامل اجتماعی، روش‌های دوست‌یابی و قضاوت درست دیگر موضوعاتی است که نویسنده در رمان خود به آن اشاره کرده است.

در بخشی از کتاب « تلی دختری با موهای بلند بلند بلند» که توسط محمدحسین ماتک تصویرگری شده است، می خوانیم: «تلی با چشم‌های گشاد به سقف نگاه کرد. قلبش توی سرش، توی دلش، توی پاهایش، توی بند بند انگشت‌هایش می‌زد. بوبو پرید طرف سایه، ایستاد روبرویش و پارس کرد و دندان‌هایش را نشان داد. تلی دستش را دراز کرد و بوبو و پرنده را برداشت و دوید توی اتاق مامان و بابا، در را بست و رفت زیر تخت قایم شد و شمرد: یک، دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت، ‌هشت، نه… نفسش کم کم آرام شد. قلبش آرام‌تر زد. یک نفس راحت کشید و گوش داد.»

گفتنی است این رمان مناسب کودکان بالای 10 سال است.

اطلاعات بیشتر

وزن 200 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نظرات کاربران سایت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.