رفتن به محتوای اصلی
جشنواره کاشان

درخشش کتاب‌های نردبان در جشنواره‌ی کاشان

کتاب «آب‌چال»  با ترجمه‌ی فؤاد نظیری به عنوان اثر برگزیده‌‌ی نخستین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان شناخته شد. این درحالی است که  کتاب  «نجات آب» نوشته‌ی گروه نویسندگان انتشارات فنی ایران نیز به عنوان یکی از سه اثر تقدیری این جشنواره بود.

شب گذشته آیین اختتامیه‌ی این جشنواره با محوریت موضوع آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران(کتاب‌های نردبان)، گروه لاک پشت پرنده داوری آثار این جشنواره را برعهده داشتند.

براساس اعلام گروه داوری ابتدا لیستی از کتاب‌های راه‌یافته به فهرست لاک‌پشت پرنده بین سال‌های ۱۳۹۰ تا  ۱۳۹۶ با موضوع آب و فرهنگ حفظ آن تهیه و بعد از آن کتاب‌های ارسالی به دبیرخانه‌ی جشنواره به این فهرست اضافه شد، در این مرحله بیش از دویست عنوان کتاب تألیفی و ترجمه روی میز داوری قرار گرفت.

گفتنی است کتاب آب‌چال به قلم گرم بیس و با ترجمه‌ی فؤاد نظیری داستان حیواناتی است که برای خوردن آب به آب‌چال می‌روند، اما کم‌کم عمق آب کم شده و آب‌چال از بین می‌رود. این اثر محیط زیستی به دلیل بهره‌گیری از تصاویر متنوع و جذاب ضمن آموزش اهمیت آب در زندگی جانداران، کودکان را با شمارش اعداد و زیستگاه جانوران مختلف آشنا می‌کند.

کتاب دیگر انتشارات فنی ایران نجات آب هم که در جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت کتابی ست که توسط کارشناسان محیط زیست، فریبا همتیان، بهرام معلمی و دکتر محمود امانی تألیف شده است. این کتاب  مبانی و اصول حفظ آب را به مخاطب کودک و نوجوان می‌آموزد.

در این جشنواره از انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) به عنوان ناشر برگزیده تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است همزمان با برگزاری این جشنواره، طی نمایشگاهی کتاب‌های متنوعی با موضوع محیط زیست و آب برای کودکان و نوجوانان کاشان عرضه شده است.

لینک خرید کتاب‌ها:

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

https://entesharat.com/product/kashan-water/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.