رفتن به محتوای اصلی

کتاب‌های تصویری سپیدار، راوی محیط زیست می‌شوند.

آیین رونمایی از 18 عنوان کتاب تصویری با موضوع محیط زیست با حضور علی اصغر سیدآبادی، علی بوذری، فریدون عموزاده خلیلی و عطیه تک تهرانی در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط  عمومی انتشارات فنی ایران ( کتاب های نردبان)، پنجشنبه 16 اسفند  با حضور نویسندگان و تصویرگران کارگاه کتاب تصویری سپیدار که در پاییز 96 برگزار شد، 18 عنوان کتاب به خانواده‌ها، مربیان و مخاطبان بالای 7 سال معرفی می‌شود.

براین اساس کتاب‌های تصویری نردبان با هدف اشاعه‌ی حفظ محیط زیست و با تکیه بر گونه‌ی کتاب‌های بی‌کلام و تصویری خلق شده‌اند.

در کارگاه ذکر شده فریدون عموزاده خلیلی، کیانوش غریب پور، هدا حدادی به عنوان  مربیان بخش داستان و تصویر و عطیه تک تهرانی به عنوان کارشناس محیط زیست خالقان اثر را همراهی کردند تا آثاری متفاوت در حوزه‌ی محیط زیست ایران خلق شود.

گفتنی است پس از بررسی و داوری این آثار که در آبان 96 صورت گرفت، نویسنده وتصویرگر برگزیده به نمایشگاه کتاب فرانکفورت و بولونیا 2018 اعزام و از میان 20 اثر، 18 اثر برای چاپ انتخاب شدند.

همینک کارشناسان قرار است طی مراسمی به معرفی، بررسی و نقد این آثار بپردازند. این مراسم که از ساعت 15 آغاز می‌شود، در بخشی دیگر از ساعت 16:30 میزبان کودکان خواهد بود تا طی برنامه ای تحت عنوان «از قصه تا نمایش» علاوه بر آشنایی با محیط زیست، نمایش خلاقه را بیاموزند.

لازم به ذکر است بخش نخست این برنامه در سالن شماره 8 سینمای باغ کتاب تهران و بخش دوم آن در فروشگاه کتاب «دنیای ماه پیشونی» برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.