رفتن به محتوای اصلی

برادرم اوتیسم دارد

۱۸۰,۰۰۰ ریال

نویسنده: جنیفر مور-مالینوس

مترجم: لادن مقیمی اسکویی

قيمت (ريال): 180000

توضیحات

نويسنده: جنیفر مور-مالینوس

مترجم: لادن مقیمی اسکویی

گروه سنی: ب (9،8،7)

موضوع‌: داستان، روابط اجتماعی در کودکان، درخودماندگی

تعداد صفحه: 24

شابک: 978-600-477-234-1

قطع كتاب: خشتی

چاپ اول: 1398

نوبت چاپ: 1

قيمت‌(ريال): 180000

چكيده:

برادر من بیلی اوتیسم دارد. او با بچه‌ها و دوست‌های اطراف من خیلی متفاوت است؛ گاهی این تفاوت‌ها باعث می‌شود که حسابی توی مدرسه و بین دوستانم خجالت‌زده بشوم اما این بار ماجرا فرق می‌کرد؛ موقعی که داشتم از شرایطی که بیلی درست کرده بود فرار می‌کردم، معلمم کمک کرد که هم بیلی را بیشتر بشناسم و هم شرایط خاص او را به دوستانم توضیح بدهم…

درباره کتاب برادرم اوتیسم دارد:

بیلی که به‌خاطر برهم خوردن نظم شیرینی‌هایش عصبانی است با فریادزدن باعث از بین رفتن آبروی برادر بزرگترش می‌شود. حالا این داستان و راه‌‌حل  پذیرش‌ آن در قالب یک کتاب در دسترس کودکانی قرار گرفته است که از اختلال‌ اوتیسم خواهر یا برادر خود رنج می‌کشند.

«برادرم اوتیسم دارد» به کمک کودکانی آمده است که به‌خاطر اختلال‌های دیگر اعضای خانواده‌شان رنج می‌کشند و شیوه ی پذیرش و روبروشدن با این مشکلات را بلد نیستند.

دراین داستان پسری کوچک به طرح مشکل خود می‌پردازد. او برادری اوتیستیک دارد که رفتارهایی درظاهر نابهنجار دارد، پسر کوچک بعد از رخ دادن یک اتفاق فرار می‌کند ولی با کمک معلمش راه‌حل پذیرش برادر خود را  یاد می گیرد. او با افرادی سرشناس در دنیا که مبتلا به اوتیسم‌اند آشنا می‌شود و  حالا دیگر می‌داند چطور پاسخ درستی  به سوالات همکلاسی‌ها و دوستانش بدهد.

در بخشی از این کتاب آمده است:  وقتی زنگ خورد و زمان برگشتن سرکلاس شد، از اینکه باید بچه‌های دیگر را می‌دیدم کمی ترسیدم. نمی‌خواستم مثل قبل بیلی را مسخره کنند؛ ولی وقتی وارد کلاس شد، خانم معلم و چندتا از بچه‌ها را دیدم که داشتند عکس‌هایی را روی تخته می‌چسباندند و آن‌قدر سرشان شلوغ بود که متوجه ورود من به کلاس نشدند.»

این کتاب که برای کودکان 7 تا 9 سال مناسب است، توسط جنیفر مور مالینوس نوشته شده و به زبان ساده دلایل ابتلا به اوتیسم را بیان می‌کند.

 

اطلاعات بیشتر

وزن 200 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نظرات کاربران سایت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.