رفتن به محتوای اصلی

راهنمای آزاداندیشی

۳۵۰,۰۰۰ ریال

نویسنده: دن بارکر
مترجم: شهرزاد فتوحی
قيمت (ريال): 350000

توضیحات

نويسندگان: دن بارکر

مترجم: شهرزاد فتوحی

موضوع : تربيت اخلاقی- ايالات متحده- حقوق بشر- ادبيات نوجوانان­-راه و رسم زندگی

گروه سنی: ج و د

تعداد صفحه: 59

قطع كتاب: رقعی

چاپ اول: 83

نوبت چاپ: 5(98)

قيمت (ريال): 350000

شابک: 978-964-389-009-4

چكيده: كتابی كوچک برای من و تو  تا كمی فكر كنيم به انسان فكر كنيم و به حقوق انسان­‌ها… به اين‌كه چه كاری درست و چه كاری نادرست است. برای اين‌كه ياد بگيريم به انسان، با هر باوری كه دارد، احترام بگذاريم و يادمان باشد كه هيچ چيز مهم تر از زندگی انسان نيست و آگانه از زندگی لذت ببريم!

در کتاب کوچکی به نام «راهنمای آزاداندیشی»، پسر نوجوانی به اسم آندریا به کودکان کمک می‌کند حقوق و وظایف خود را بشناسند تا بتوانند انتخاب‌های آگاهانه تری در زندگی داشته باشند.

آندریا تمام تلاشش را می‌کند  تا تفاوت درست و نادرست را بفهمد چون او می‌داند که هیچ‌چیزی بیش از زندگی انسان ارزش ندارد . او  برای تصمیم‌گیری درباره آنچه درست یا نادرست است از «اصول» استفاده می‌کند.

براین اساس دن بارکر نویسنده کتاب  «راهنمای آزاداندیشی» با نوشتن شیوه‌ها و اصول زندگی آندریا درباره حقوق بشر و حقوق حیوانات با کودکان صحبت می کند:« تو ناچار نیستی عاشق همه باشی. تو ناچار نیستی همه را دوست داشته باشی. تو ناچار نیستی به همه احترام بگذاری. اما باید همیشه به حقوق دیگران احترام بگذاری.»

در بخشی دیگر می‌خوانیم:« بخشی از حقوق انسان‌ها این‌ها هستند: حق داشتن غذا، پوشاک و سرپناه مناسب. حق داشتن اندیشه‌ها و باورهای شخصی. حق گفت‌و‌گو درباره اندیشه‌ها و باورهای شخصی. حق داشتن حریم زندگی خصوصی.»

«راهنمای آزاداندیشی خوانندگانش را با توانایی اندیشیدن، جست‌و‌جوی اطلاعات، اهمیت استدلال و پرسش آشنا  می‌کند و با تصاویر ساده اما جذاب و بیان داستانی آنها را در زمینه اصول و اخلاق به تفکر وا می‌دارد.»

این کتاب که به فهرست کتابنامه رشد راه پیدا کرده با ترجمه شهرزاد فتوحی به چاپ پنجم رسیده است.

اطلاعات بیشتر

وزن 120 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نظرات کاربران سایت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.