رفتن به محتوای اصلی

امسال کتاب‌های نردبان با 9 عنوان کتاب در فهرست نامزدهای جشنواره‌ کتاب رشد حضور داشت

هفدهمین جشنواره‌ کتاب رشد ۹ عنوان از کتاب‌های تألیف و ترجمه انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) را در فهرست نامزدهای خود قرار داده است.

با اعلام دبیرخانه این جشنواره  کتاب «ما زود آشتی می‌کنیم» تألیف لطیفه بابو و صنم بهاور، «انجمن یوزهای شریف» اثر حمید اباذری، «داستان قنات» نوشته‌ محمدرضا افضلی،« اشباح جنگل سوخته» اثر مهدی رجبی، «سیمرغ پدربزرگ من بود» اثر فاطمه سرمشقی بخشی از نامزدهای این جشنواره هستند.

همچنین جلد چهارم طرح‌های کار مربی که تألیف آن را منصوره سیدشریفی، سمیرا صبوری، بتول فتح‌اله، فریبا کیهانی، رقیه یزدان‌دوست، شهره یوسفی برعهده داشته‌اند به عنوان دیگر نامزد این جشنواره معرفی شده است. گفتنی است سه جلد قبلی این کتاب که زیر نظر شورای علمی: فاطمه قاسم‌زاده، علیرضا محمدی آریا، بتول فتح‌اله، فریبا کیهانی، رقیه یزدان‌دوست، شهره یوسفی، سکینه راهپیما منتشر شده است نیز پیش‌تر موفق به دریافت این جایزه شده‌اند.

براساس این گزارش کتاب «خودروهای هیبریدی و برقی» اثر نیک هانتز  با ترجمه رویا رضوانی، «محیط زیست ما» اثر سالی هیوئیت با ترجمه رویا رضوانی و کتاب «آنچه می‌خوریم» اثر سالی هیوئیت با ترجمه مریم رضازاده دیگر آثاری‌اند که از میان ۴۲۶۴  اثر ارسالی در این فهرست قرار گرفته‌اند.

گفتنی است انتشارات فنی ایران که از سال ۱۳۶۰فعالیت خود را آغاز کرده است با انتشار کتاب‌هایی در حوزه محیط زیست در سال ۱۳۷۶ وارد حوزه‌ کتاب کودک  و نوجوان شد و از سال ۱۳۹۵ آثار این حوزه را  با عنوان «کتاب‌های نردبان» به مخاطبان عرضه می‌کند.

لازم به  ذکر است اختتامیه هفدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد، سه شنبه ۱۹ آذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مدرسه دارالفنون برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 2 نظر ثبت شده است

  1. کتابهای شوتک خیلی خوب و عالی هستن. بچه ها دوست دارن و خوشحالم که نویسنده و تصویرگر ایرانی هستن. کیفیت چاپ و … هم کتاب رو جذاب تر کرده
    سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.