رفتن به محتوای اصلی

راهنمای استفاده از بستهٔ آموزشی مهد در خانه برای کودکان

  1. قبل از شروع کار با کودک ابتدا فیلم آموزشی این بستة آموزشی را مشاهده کنید. برای این منظور  به بخش رادیو نردبان قسمت فیلم‌های آموزشی مراجعه کنید.
  2. لطفاً دقت کنید وسایل آموزشی همراه با این بسته برای انجام فعالیت‌های کتاب‌های کار است. لازم است پیش از استفاده برای کودک توضیح داده شود که هر وسیله‌ای را در درس مربوط به آن باید استفاده کند.
  3. دوره‌ی زمانی مناسب برای استفاده از پک آموزش های مهد کودک در خانه ۹ ماه است که با توجه به علاقه‌ی کودک می‌توانید برنامه‌ریزی کنید. سعی کنید تعداد صفحاتی که کودک در یک روز انجام می‌دهد را مانند مهدهای کودک به یکی دو صفحه در روز محدود کنید.
    مهم‌ترین نکته‌ای که باید به خاطر داشت این است که کار روزانه‌ی کودک هنگامی به پایان می‌رسد که او هنوز تمایل به ادامه دارد و خسته نشده است.
  4. پیش از شروع آموزش کتاب‌ها ابتدا تمام مجموعه را مطالعه کنید تا بتوانید فعالیت‌ها را بر اساس علاقه و نیاز کودک انتخاب کنید.
  5. در کتاب طرح کار مادر- مربی 30 فعالیت رشد محور ارائه شده است که در کنار کتاب‌های کار، منبع خوبی برای رشد و تحول همه جانبه‌ی کودک است. شما می‌توانید برای انجام فعالیت‌های بیشتر برای 9 ماه سال از کتاب‌های طرح کار مربی 5 جلدی انتشارات فنی ایران (نردبان) یا کتاب‌های مشابه استفاده کنید.
  6. برای آگاهی از روش تدریس کتاب‌های کارعلوم وریاضی می‌توانید به صفحه‌ی ویدئوهای آموزشی مراجعه کنید. برای آگاهی از روش تدریس کتاب‌ زبان‌آموزی به  رادیو نردبان، آیتم فایل‌های صوتی آموزشی مراجعه کنید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.