رفتن به محتوای اصلی

«زبان‌آموزی پیش‌دبستانی» تقویت مهارت‌های زبانی را ممکن کرد.

«زبان‌آموزی  پیش‌دبستانی» با هدف درک زبان فارسی، کاربرد مناسب آن و همچنین توانایی کودکان در برقراری ارتباط کلامی معنادار در فرآیند تحصیل  به قلم چندتن از اساتید دانشگاه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران ( کتاب‌های نردبان)،  رویکرد اصلی این کتاب  شکل‌گیری و تقویت مهارت‌های زبانی چهارگانه‌ی «گوش دادن همراه با  فهمیدن»،« خواندن همراه با فهمیدن»،« سخن گفتن» و « نوشتن» است.

این کتاب که به قلم دکتر محمد دادرس،‌ دکتر مهدی دستجردی کاظمی و دکتر شهین نعمت‌زاده منتشر شده‌، تلاش دارد محیطی تعاملی و ارتباطی را فراهم آورد. در مقدمه‌ی این کتاب آمده است:«گفت و گو، ‌نمایش، بازی، طرح پرسش، شعرخوانی،‌ توضیح دادن،‌ تصور کردن و هر فعالیتی که به صورت معمول  در مهدهای کودک و محیط‌های آموزشی پیش‌دبستانی اجرا می شود، فرصت مناسبی است برای فراهم کردن محیط تعاملی و ارتباطی و تحقق دیگر شرایط زبان آموزی.»

در ادامه‌ی این مقدمه، ساختار کتاب توضیح داده شده است. طبق پیشنهاد مولفان کتاب‌؛ فعالیت‌ها را می توان در 8 ماه سال تحصیلی طبقه‌بندی کرد.

سرفصل‌ها همراه با راهنماهایی برای مربیان است و خردسالان می‌توانند فعالیت‌هایی را در این کتاب و با کمک مربیان خود انجام دهند. گفتنی است پرورش مهارت‌های استفاده‌ی درست از مداد دیگر هدف آموزشی این کتاب است.

«گردش‌های من» و «آمادگی برای مدرسه» موضوعاتی است که شعرها و فعالیت‌های کتاب براساس آن‌ها طراحی شده است.

لازم به ذکر است که زهره پرهیزکاری و کیانا میرزایی تصویرگری این کتاب را برعهده داشته اند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.