رفتن به محتوای اصلی

مرحله اول داوری دومین دوره جایزه سپیدار به اتمام رسید

sepidarchannel-kamhajm
شمارش معکوس برای دومین دوره آیین اختتامیه جایزه زیست محیطی سپیدار آغازه شده و آثار رسیده بزرگسالان و کودک و نوجوان، مرحله اول داوری را پشت سر گذاشته است.
به گزارش دبیرخانه جایزه سپیدار، 30ام آبان، مهلت دریافت آثار به پایان رسیده و در طول این مدت، در مجموع 427 اثر از بزرگسالان(161 شعر و 276 داستان) و حدود 1000 اثر کودک و نوجوان در زمینه‌های مختلف شعر و داستان، نقاشی و روزنامه‌ دیواری، عکس و فیلم و کوتاه، گزارش و مصاحبه و اپلیکیشن به دبیرخانه جایزه رسیده و در گردونه داوری قرار گرفته است.
داوری‌های مرحله اول در بخش شعر و داستان بزرگسال و شعر، داستان، نقد و معرفی کتاب، عکس و فیلم کوتاه، گزارش و مصاحبه، بازی و اپلیکیشن کودک و نوجوان به اتمام رسید.
بنابراین گزارش، مرحله اول داوری روی آثار رسیده به دبیرخانه به پایان رسیده است و آثار راه یافته به مرحله دوم، مجدداً توسط هیئت داوران مورد بازبینی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.
با تفکیک استانی آثار کودکان و نوجوانان، بیشترین آثار به ترتیب از استان های تهران، ایلام، اصفهان، مرکزی و مازندران رسیده است. همچنین در این دوره آثار ارسال شده توسط کودکان و نوجوانان به نسبت ادوار قبل از تنوع بیشتری برخورده بوده و کارهایی در قالب روزنامه دیواری، اپلیکیشن و… به دبیرخانه ارسال شده است.
شایان ذکر است آثار شعر و داستانی که مورد داوری قرار می گیرد آثار چاپ نشده نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان است که در صورت برگزیده شدن توسط انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) به چاپ خواهند رسید.
آیین اختتامیه جایزه ادبی-محیط زیستی سپیدار امسال برای دومین سال متوالی در 29 دیماه همزمان با روز ملی هوای پاک برگزار خواهد شد.

 

برای این نوشته 56 نظر ثبت شده است

  1. آیا شعر آسمان آبی زمین پاک از خانم پورآذر انتخاب شده؟

    1. سلام
      در حال حاضر امکان پاسخگویی درمورد اینکه چه کسانی برگزیده شده‌اند وجود ندارد.
      با تشکر

  2. ای کاش لیست اولیه رو منتشر میکردید که حداقل این همه منتظر نمیموندیم

    1. سلام
      وقتی راه یافتگان به مرحله نهایی اعلام بشن مشخص میشه.

      با تشکر

  3. سلام بببخشید حداکثر تا کی باید منتظر بمونیم تا برگزیدگان نیمه نهایی مشخص بشن؟آیا قبل از15دی انتشار میکنید اسامی رو؟؟؟؟

    1. سلام
      با توجه به تعداد زیاد آثار مراحل داوری افزایش پیدا کردند، تا به حال دو مرحله داوری انجام شده و دو مرحله باقی مونده، نهایت زمان برای انجام داوری مرحله سوم تا 15 دی هست که اون زمان اسامی اعلام می‌شوند.
      با تشکر

  4. با سلام و خسته نباشید
    کاش اطلاع رسانی بهتر صورت می گرفت…اینکه نه اسامی شرکت کنندگان منتشر می شود نه اسامی راه یافتگان به دور دوم خیلی اعصاب خرد کن است…

    1. با سلام تشکر؛ تا بحال دو مرحله از داوری‌ها انجام شده است و تا 15 دیماه اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی اعلام می‌شوند.

  5. سلام به برگزیدگان از چه طریقی اطلاع داده میشود ایمیل پیامک تماس؟؟؟

  6. ببخشید ۱۵دی اسامی رو تو سایت میزنید یا ایمیل میفرستید؟

    1. سلام
      در سایت خودمون و سایر خبرگزاری‌ها اعلام می شوند.

    1. سلام. تا 20 دیماه مشخص می شوند ولی برندگان در اختتامیه اعلام می‌شوند.

  7. ای بابا،شما که فرموده بودین ۱۵دی ماه، بالاخره ما هم منتظریم اسامی رو اعلام کنید، وقتی برندگان مشخص شدن چه فرقی میکنه که امروز اعلام بشن یا پنج روز دیگه اینهمه عقب انداختن توهین به شعور مخاطبه و اصلا درست نیست! کاش از همون اول یه روز قطعی رو مشخص میکردین که این اوضاع پیش نیاد، الان دقیقا ۱ماه و نیمه که همش تاریخ رو عوض میکنید!

    1. دوست عزیز ما آثار رو برای داورها ارسال کردیم و اون‌ها زمان می بره که نتایج رو به ما بدن. زمان اختتامیه هم بستگی به فاکتورهایی داشت که با بررسی شورای سیاست‌گذاری 29 دی رو انتخاب کردن.

    1. 29 دیماه مراسم اختتامیه هست و جوایز برندگان رو اهدا خواهیم کرد.

    1. کسانی که به مرحله نهایی راه پیدا کنند در سایت و برندگان نهایی در مراسم اختتامیه اعلام می شوند.

  8. 20 دی ماه ؟
    الان 6 ماهه منتظریم حتی یه لیست نهایی ندادید
    اینو نباید تو بخش نظرات جواب بدید باید تو سایت اعلام کنید که اعلام نتایج دقیقا چه وقتیه
    یعنی تا ما نپرسیدیم شما هم هیچ اهمیتی به این همه شرکت کننده نمیدید

  9. ای کاش انتخاب ها مثل اطلاع رسانی تون نباشه._نادرست_ امیدوارم از این حرفم نرنجید چون صادقانه و عین حقیقته. ضمنا سلام.

    1. سلام
      دوست عزیز ما صادقانه به شما پاسخ میدیم اما همه ی این پروسه دست ما نیست مطمئن باشید داورها از تماس‌های مکرر ما در امان نیستند تا زودتر نتایج رو به دست ما برسونند.

    1. دوست عزیز مراسم اختتامیه تمام هیجانش به اعلام نتایج و جایزه دادن به برگزیدگان هست. اما تعداد نامزدها و اینکه از کدوم شهرها و چه سن و سالی هستن در نشست خبری اعلام می شوند.

      1. تو نظرات بالا نوشتید : با سلام تشکر؛ تا بحال دو مرحله از داوری‌ها انجام شده است و تا ١٥ دیماه اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی اعلام می‌شوند.
        15 دی ماه شد 20 دی ماه
        حالا هم به نظر میرسه کلا خبری از لیست نهایی نیست و تمام شرکت کنندگان از همه شهرهای کشور 29 دی تو مراسم اختتامیه شرکت میکنن تا 3 نفر برگزیده بشن و بقیه برگردن خونه هاشون
        از همون شروع فراخوان همه چیز ضد و نقیض بود

        1. هیچ اجباری برای شرکت همه یافراد در اختتامیه نیست. با نامزدها تماس گرفته می شه و ازشون دعوت میشه که حضور پیدا کنند و در نهایت از بین کودکان حداقل 12 نفر و بزرگسالان حداکثر 6 نفر برنده خواهند شد. شما که اینقدر صبر کردید بهتر اینه که کمی دیگه هم صبر کنید.
          ممنون

  10. خب بنده هم منظورم این بود که افراد برگزیده رو فردا اعلام میکنید یا نه؟منظورم نتایج نهایی نبود!

  11. سلام…بالاخره چی شد؟کی اسامی رو توی سایت میزنید؟به خدا ما دائم منتظر اعلام نتایجیم و متاسفانه خبری نشده هنوز!میدونید که تلف کردن وقت مردم و منتظران اعلام نتایج هم گناه داره هم توهین محسوب میشه؟
    خواهش میکنم بیشتر از این مارو دلخور نکنین!

  12. سلام دوستان امروز 20 دی هست نتایج کی اعلام میشه ؟منظورم همون نامزدها
    وگرنه می دونم نتایج نهایی در مراسم اختتامیه هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    این مسابقه از زمان اعلام فراخوانش تا اعلام نتایجش فکر کنم یه ده ماهی طول کشید!!!!
    اون از زمان شرکت در مسابقه که یهو از تابستون افتاد به پاییز !!! اینم از اعلام نتایج که هی به تعویق میفته .
    واقعا هدف این جشنواره چیه ؟ من هنوز نفهمیدم

    1. سلام
      به هرحال هر جشنواره‌ی نوپایی از این بالا و پایین‌ها داره، مطمئن باشید ما تمام تلاشمون بر برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی دقیق است ولی گاهی اتفاقاتی خارج از اختیار ما تاریخ‌‌ها رو جابجا می‌کنه. صبور باشید دوست عزیز.
      ممنون

  13. سلام سپیدار عزیزم،خسته نباشید گرم و صمیمی لابه لای این روزهای شلوغ و پردغدغه!امیدوارم همه چیز بر وفق مراد باشه:)

    1. واقعا سپاسگزارم خانم ذکایی که باعث دلگرمی ما میشید تو این روزای سخت و شلوغ.

  14. بیست دی هم به بیست و پنجم تبدیل خواهد شد حالا ببینید!

    1. می تونید تماس بگیرید و در مورد اثر خودتون سوال کنید. اما اسامی نامزدها در نشست خبری اعلام می‌شن.

  15. من که شک دارم 29 دی ماه اختتامیه باشه … شاید بمونه واسه ساله بعد

    1. 29 دیماه اختتامیه هست اگر تمایل دارید می تونید تشریف بیارید، خیابان حجاب، سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن بهنام.

  16. سلام دوست عزیز . اگرنامزد ها 25 م اعلام میشه که به احتمال زیا د در پایان روز و حوالی شب هم اعلام میشه ! و قراره اختتامیه 29 م باشه برای افرادی که شهرهای دور هستند مشکله انقدر سریع بخوان هماهنگ کنند و تشریف بیارند ؟ چرا طبق وعده ی قبلی خود امروز اعلام نکردید . با وجوداینکه یک بار دیگه بدقولی کردید و تاریخ رو از 15 م به 20 م موکول کردید. آیا یک جشنواره هنری نباید کمی صداقت و نظم داشته باشه؟؟ اینکه شما سه روز قبل از اختتمایه با نامززدها تماس بگیریدفکر می کنید آیا مردم بیکارند که بدون برنامه ریزی قبلی از راه دور ، سریع خودشون رو برسونند ؟؟؟

  17. سلام و عرض خسته نباشید،همواره از زحمات و تلاش های بی دریغ شما سپاسگزارم!مطمئنا به زودی همه چیز درست خواهد شد!برقرار باشید مهربانان⚘

  18. سلام
    اسامی نامزدهای آثار ارسالی کودکان و نوجوانان کی اعلام خواهندشد؟
    در نشست خبری چیزی از اسامی نگفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.