رفتن به محتوای اصلی

دیگر سکوت نمی‌کنم!

۴۳۰,۰۰۰ ریال

نویسنده: شانون ریگز
مترجم: جواد کریمی
قيمت (ريال): 430000

توضیحات

نویسنده: شانون ریگز

مترجم: جواد کریمی

گروه سنی: ب

موضوع‌: راهنمای مهارت‌های زندگی کودکان، رازداری و پنهان‌کاری

تعداد صفحه: 32

قطع كتاب: وزیری

چاپ اول: 1398

نوبت چاپ: 4(1401)

قيمت‌(ريال): 430000

شابک: 978-600-477-162-7

چكيده:

خانم سالوادور معلم جدید کلاس 204 است، کلاس 204 قوانین خاص خودش را دارد که به رژینا احساس آرامش می‌دهد، رژینا ترجیح می‌دهد بیشتر وقتش را در مدرسه بگذراند، با این حال او همیشه ساکت است. خانم سالوادور یک روز در کلاس با شاگردانش درباره‌ی غریبه‌ها و لمس اجباری صحبت می‌کند، تمام مدت کلاس، رژینا به رازش فکر می‌کند؛ به رازی که حتی مادرش از آن بی‌خبر است. آیا خانم سالوادور، معلم دوست‌داشتنی کلاس 204، می‌تواند به رژینا کمک کند؟

شانون ریگز در کتاب «دیگر سکوت نمی‌کنم!» دربارۀ خطرات سوء‌استفادۀ جنسی آشنایان از کودکان هشدار می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی کتاب‌های نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران)، «دیگر سکوت نمی‌کنم!» داستان دختری به نام رژینا است که همیشه در مدرسه ساکت است. خانم سالوادور (معلم کلاس) دلیل این سکوت را کشف می‌کند و در نهایت این اطمینان را به او می‌دهد که با شنیدن مشکلات او،‌ قادر به حل مساله است.

براین اساس، کتاب به رابطۀ تاثیرگذار بزرگترها با کودکان با هدف پیشگیری از سوء‌استفاده‌های جنسی اشاره دارد . این اثر علاوه بر اینکه راهنمایی برای کودکان بالای 7 سال است، راهکارهایی را پیش‌روی والدین و معلمان قرار می‌دهد.

در این کتاب که با ترجمۀ جوادکریمی منتشر شده است،‌ می‌خوانیم: «فردای آن روز خانم سالوادور برای بچه‌ها کتابی درباره‌ی خطر غریبه‌ها خواند؛ همان کتابی که بچه‌ها از مهدکودک به بعد، هرسال آن را می‌خواندند. با غریبه‌ها حرف نزن!  بچه‌های کلاس 204 در صندلی‌های خود قوز کرده بودند. سوار ماشین کسی که نمی‌شناسی نشو! غریبه‌ها نباید به قسمت‌هایی از بدنت، که زیر مایوسی شنا مخفی است، دست بزنند! همه‌ی بچه‌ها قبلا این درس‌ها را شنیده بودند».

اطلاعات بیشتر

وزن 200 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نظرات کاربران سایت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.