رفتن به محتوای اصلی
جشنواره نشان هدهد سفید

کتاب نامه‌های گاندو به انتخاب مخاطبان کودک و نوجوان برگزیده‌ی جشنواره دوسالانه هدهد سفید شد

جشنواره نشان هدهد سفید برای دومین بار از اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و تا مرداد امسال ادامه داشت و در نهایت اوایل آبان ماه به پایان رسید.
در این جشنواره داوران زیادی برای خوانش کتاب‌ها شرکت کردند و ابتدا در سطح استانی برگزار و سپس در سطح ملی آثار برگزیده معرفی شدند.
افتخار داریم که اعلام کنیم در این رویداد کتاب نامه‌های گاندو به انتخاب مخاطبان کودک و نوجوان برگزیده شد و توانست نشان هدهد سفید را برای ما به ارمغان بیاورد.

کتاب‌هایی که در این رویداد مورد بررسی و تقدیر قرار می‌گیرند بر اساس آماری که از سوی کتاب‌خانه‌های عمومی کشور و کتاب داران ارائه می‌شود، انتخاب شده‌اند. مهم‌ترین هدف از برگزاری این رویداد در این دو دوره یکی تشویق و حمایت از مؤلفان و نویسندگان ایرانی و دیگری قدرشناسی از خوانندگانِ آثار باارزش و کیفیت بالاست.

کتاب نامه‌های گاندو با نویسندگی معصومه یزدانی و تصویرگری عاطفه فتوحی درباره بچه تمساحی پوزه‌کوتاه از سرزمین سیستان و بلوچستان است که مادرش توسط شکارچیان اسیر شده. این گاندوی کوچک برای نجات مادرش سفر ماجراجویانه‌ای را آغاز می‌کند و در مسیر از شهرهای مختلف می‌گذرد و با جانوران در حال انقراض مختلفی دیدار می‌کند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.