رفتن به محتوای اصلی

تلفيق ذهن و هنر ايرانى در ١٣٨كتاب تأليفی تصويری كتاب های نردبان

تصویرهایی در ستایش زندگی و جهان برای کودکان به نمایش در می آیند
نمایشگاه« 38 تصویرگر، 138 کتاب در ستایش زندگی و جهان» با رونمایی آثاری در حزوه محیط زیست برای کودکان برگزار می شود.
کتاب‌های نردبان، مراسم افتتاحیه نمایشگاه « 38 تصویرگر، 138 کتاب در ستایش زندگی و جهان» را در حالی برگزار خواهد كرد که واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران از سال 1374 فعالیت خود در حوزه ی محیط زیست را آغاز کرده است.از سالهای قبل این انتشارات آثاری فاخر را توسط مولفان و هنرمندان داخلی وارد بازار نشر کرده است .براین اساس موضوع اصلی این آثار ستایش زندگی و جهان با موضوعات محیط زیستی و مهارت‌های زندگی است.
در این راستا تصویرگرانی همچون افروز قلی زاده-آرزو قلی زاده-افسانه خرمشاهی-الميرا خديوي-آتنا شمس-بهاره اخوان-بهزاد شفق-پدیده نیکویی نژاد-پگاه درخشان رکنی-پگاه رخشا-حدیثه قربان-فاطمه رحمانی-رعنا آذرمنش-زهرا محمد نژاد-سارا خرامان-سالومه سیاح-سحر دانشی-سمانه صلواتی-سیامک فرخجسته-شقایق پورگیو-طراوات جلالی-علی تجدد-غزاله بیگدلو-غزل فتح‌اللهی-فاطمه قاسمی-کلر ژوبرت-گلریز گرگانی-گلی صفری-ليليا داووديان-مجید فخار زواره-محبوبه اسفندیاری-محبوبه یزدانی-محسن میرزایی-مریم طباطبایی-مهشید راقمی-نازنين جمشيدي-سیاووش یعقوبی-نرگس دلاوری-نگار دلاوری و هدی عظیمی با نویسندگان همراه شده اند تا در طی این سال ها مفهومی جذاب تر از محیط زیست را برای مخاطبان خود بسازند.
این هنرمندان با تلفیق داستان‌ها و تصویرسازی‌های بومی، برای کودکان سرزمینمان آثاری ملموس و قابل درک را خلق کرده اند.
این آثار بر مبنای آثاری از مژگان کلهر، داوود لطف الله،آتوسا صالحی،مهدی رجبی، بدری مشهدی،زهرا موسوی،زهرا شاهی،مریم فیاضی،روناک ربیعی و…..خلق شده اند که در قالب 38 کتاب تا سال 95 به دست مخاطبان رسیده اند.
همینک این آثار تا 12 دی به نمایش در خواهند آمد.علاقمندان می توانند در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور ناشران، نویسندگان و تصویرگران حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود حضور یابند. این مراسم روز سوم دی‌ماه ساعت 17 در خانه هنرمندان برگزار می شود .قرار است از هنرمندان برتر نیز در این مراسم تقدیر به عمل آید.

برای این نوشته 2 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.