رفتن به محتوای اصلی

کتاب راهنمایی برای مدیریت خشم والدین منتشر شد.

کنترل ومدیریت خشم در ارتباط با فرزندان، موضوعی است که گروه نویسندگان چنینگ در کتاب «مدیریت خشم برای والدین» به آن پرداخته‌اند.

به گزارش روابط‌عمومی کتاب‌های نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران)،  «خشم و فرزندپروری»، ‌»آگاهی از خشم خود»، «مدیریت خشم»، «نظم‌دهی مثبت»، «خشم فرزند شما» سرفصل‌‌های این کتاب هستند.

بر این اساس خوانندگان با انجام تمرین‌های کوتاه به واکاوی خود پرداخته و در نهایت اشتباهاتشان را ترمیم می‌کنند.و در نهایت می‌توانند برای مدیریت خشم خود برنامه‌ریزی کنند تا در طی چندماه مهارتشان را ارتقا بدهند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:« اگر به خشم خود به‌درستی غلبه نکنید، فرزند شما هم این کار را نمی‌کند. او هم ممکن است در ابراز خشم خود از راه‌های سالم دچار مشکلاتی شود. این مساله ممکن است در همه‌ی روابط فرزند شما تأثیر بگذارد. درضمن فرزندتان ممکن است دچار احساس گناه یا شرم شود. بچه‌ای که دائم از او انتقاد شود باور می‌کند که هیچ‌کاری را نمی‌تواند به خوبی انجام دهد.»

این کتاب با ترجمه‌ی مهشید یاسایی در قالب مجموعه‌ای تحت عنوان «کتاب راهنما» منتشر شده است.

این مجموعه اطلاعات مفیدی درباره‌ی مدیریت خشم، غلبه بر افسردگی، رویارویی کودکان با فجایع و اتفاقات بد،‌ حل اختلافات خانوادگی و… ارائه می‌دهد.

علاقمندان می‌توانند کتاب «مدیریت خشم برای والدین» را به قیمت 8 هزار تومان خریداری کنند.

لازم به ذکر است برای انتشار این کتاب از کاغذ جنگل‌های صنعتی پایدار استفاده شده است.

برای این نوشته 2 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.